ĺpiky, ktoré zabraňujú prejazdu k pozemkom v spomínanej časti mesta.
Vedúci dopravy a cestného hospodárstva na trnavskom mestskom úrade Milan Hába povedal, že v zmysle zákona nebolo vydané povolenie na osadenie uvedenej dopravnej značky. „Ide však o zložitejší problém. Mesto schválilo štúdiu, v ktorej sú všetky cesty v lokalite Pekné pole zadefinované ako verejné miestne komunikácie. Investor mal túto cestu po jej dobudovaní odovzdať do majetku mesta. Potom, ako ju skolaudoval ako verejne prístupnú, ju ale mestu neodovzdal. Naopak, obyvatelia ulice tam osadili uvedenú dopravnú značku. Na druhej strane je potrebné chápať aj ich. Urobili tak, pretože to považujú za spôsob ochrany ich majetku a táto cesta im zatiaľ patrí. Prejazd verejnej doprave umožniť musia, pretože cesta bola realizovaná ako miestna komunikácia,“ vysvetlil.
Budúci investori budú mať záujem prepojiť Mudroňovu ulicu s pokračujúcimi. „Rovnako je to aj s betónovými stĺpikmi. V súčasnosti nebránia nikomu v prejazde, pretože ani Mudroňova, ani Átriová ulica zatiaľ nikam nepokračujú. K pozemkom majú občania prístup zatiaľ od Krupianskej cesty,“ doplnil Hába. V súvislosti s postupom prác a prepájaním oboch ulíc s ďalšími cestami, ktoré v tejto lokalite pribudnú, odstránia aj stĺpiky.
Autor: RENÁTA KOPÁČOVÁ