Ak bankári hovoria o búrlivom rozvoji bankových služieb na Slovensku v posledných niekoľkých rokoch, mnoho nespokojných klientov bánk len neveriacky krúti hlavou. Argumentujú najmä rastom poplatkov za vedenie bežných účtov, keď podľa nich za tú istú službu, ktorú majú v banke už dlhé roky platia stále viac a viac a nevidia jej zlepšenie. Akoby však zabudli na to, že teraz už môžu využívať služby svojho finančného ústavu a nemusia pritom do banky ani prísť. Že len pred pár rokmi bolo pre fyzickú osobu takmer nemožné vybaviť úver na niekoľko stotisíc korún. Že neexistovali mnohé špecializované služby pre klientov a individuálny prístup k jednotlivým skupinám - k deťom, k mladým rodinám, či seniorom. O privátnom bankovníctve, ktoré mnohí bankári považujú za vrchol bankovníctva ani nehovoriac.
Na jednom mieste - v banke - si dnes môžu navyše okrem finančných služieb vybaviť aj poistenie. To síce najmä k finančným produktom banky, ale mnohé bankové ústavy už dnes v spolupráci s poisťovňami ponúkajú aj špecifické poistné produkty. (vj)
Privátne bankovníctvo, produkty pre deti,
mladé rodiny, seniorov a bankopoistenie 2 - 9. strana