Panika s kečupom

Reklama väčšinou lezie ľuďom na nervy. Prerušuje im filmy, do zblbnutia opakuje stále to isté v snahe zaujať, stavia propagované produkty do takých neuveriteľne banálnych situácií, až je to smiešne a trápne zároveň.

Panika s kečupom

Veď to poznáte: otec rodiny od októbra hľadajúci vianočné darčeky, dialóg zamilovanej dvojice o jemnosti čokolády, vyspevujúci ľudia v prevážaných havarovaných autách, spokojné gazdinky, jahody padajúce do jogurtov a mnoho, mnoho ďalších.

Napriek tomu, z času na čas reklama ľudí dokáže aj zaujať. Nevedia síce prečo, ale povedia si: Tá a tá reklama je dobrá. Medzi takéto reklamy určite patrí vianočná Kofola („Ja už ho vidííím.“), Sony Bravia - milióny farebných loptičiek skackajúcich ulicami San Francisca, kontroverzná Fidorka, zľudovená „Padá sniežik padá...“, sebavedomá „Buď si easy, alebo nie si.“ ... a teraz najnovšie, určite aj „tá kečupová“.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Havarijné poistenie od Kooperatívy je vskutku vynikajúcou reklamou. Má totiž všetkých „5, či dokonca až 6 P“, ktorými sa líšia vynikajúce od iba dobrých reklám: jednoduchý, a teda ľahko zapamätateľný príbeh, pravdivosť (mohlo by sa to stať komukoľvek z nás), výborných protagonistov, prekvapivú pointu, skvele sa hodiace posolstvo („Nerobte paniku!“), ale najmä – a to je to, prečo túto reklamu považujem za takú skvelú – produktovú orientáciu. Skrátka, celý príbeh od začiatku až do konca je jednou skvelou metaforou priebehu poistnej udalosti.

Teraz už len ostáva čakať na predajné výsledky tejto reklamy.

Autor: MARIAN TIMORACKÝ, marketingový konzultant

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 807
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 376
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 893
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 786
  5. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 3 496
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 328
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 209
  8. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 1 845
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu