Aj autá hovoria II.

O autách značky Volvo je všeobecne známe, že sú „bezpečné“. Nie že by iné autá bezpečné neboli, ale Volvo do centra svojho záujmu postavilo práve bezpečnosť a okolo nej si vybudovalo svoje renomé.

Robí to tak už viac ako 70 rokov, a tak dnes platí rovnica: Volvo = bezpečnosť (podobne ako Coca cola = osvieženie, Nike = excelovať či Microsoft = pomáhať ľuďom realizovať ich potenciál).

Dosiahnuť, aby o značke všetci ľudia na svete rozmýšľali rovnako a navyše – ak ide o automobilku - aby im pri vyslovení mena v mysli naskočil taký dôležitý pojem, ako je „bezpečnosť“, je naozaj nevšedný úspech. A automobilka to využíva: „Bezpečnosť v prvom rade. Vždy.“ – ako sa môžete dočítať na jej oficiálnej webovej stránke.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Slovenský importér automobilov značky Volvo však hovorí „inou rečou“. Pokojne hodí za hlavu niekoľko desaťročí budovaný imidž a snaží sa prilákať zákazníkov frivolnou reklamou v podobe pozvania na rande. (Je jasné, že ide o zveličenie, ale už ste niekomu posielali svoju polonahú fotografiu a pozývali ho tak na rande?)

Zo sprievodného listu plného superlatívov sa čitateľ, ešte lepšie čitateľka dozvie, že ju pozývajú na skúšobnú jazdu športových verzií modelov automobilky. Ako sa píše v liste: „...zistíte, že mať doma vyšportovaný švédsky model je lákavá predstava“. Ó aké vtipné! Celé je to však akési lascívne, „slizké“, neúprimné, neprofe­sionálne a hlavne: nie bezpečné.

Autor: MARIAN TIMORACKÝ, marketingový konzultant

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 812
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 652
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 740
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 691
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 672
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 260
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 197
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 292
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu