|
Všetko sa to začalo tým, že automobilka BMW zablahoželala Audi k získaniu titulu „Juhoafrické auto roku 2006“.
Uznanie konkurencii? Ale kdeže! Pod gratuláciou je uvedený skutočný dôvod publikovania inzerátu: „Od celosvetového víťaza auta roku 2006“.
Odpoveď Audi nenechala na seba dlho čakať.
Automobilka uverejnila inzerát, v ktorom zablahoželala BMW k zisku titulu celosvetového auta roka 2006 a s patričnou pýchou sa podpísala ako „víťaz pretekov 24 hodín Le Mans šesťkrát v rade za sebou“.
Do diskurzu sa zapojila ďalšia automobilka – Subaru, ktorá pochválila Audi i BMW za ich výkony v súťaži krásy a gratuláciu podpísala „od víťaza motora roku 2006“. Autentickosť tohto inzerátu je síce sporná, no vo virtuálnom svete internetu nespochybniteľná.
Autor: MARIAN TIMORACKÝ marketingový konzultant