BRATISLAVA - V novej jesennej ponuke televízií zatiaľ víťazí Markíza. Z noviniek vedie jej slovenský sitcom s Petrom Marcinom a Andym Krausom pod názvom Susedia - druhý diel mal sledovanosť 19,1 %. V lukratívnom čase v piatok večer víťazia Nora a Braňo na Markíze s takmer 15-percentnou sledovanosťou, pred Hviezdami na ľade televízie JOJ - počas premiéry mali sledovanosť 8,5 percenta.
Desiatku najsledovanejších relácií v druhom septembrovom týždni tvoria všetko relácie Markízy. Výnimkou je len siedma priečka Pošty pre teba a desiata Drišľakovín, ktoré vysiela Jednotka.
Podľa týždenných priemerných podielov na trhu vedie Markíza s 34,3-percentným podielom s veľkým náskokom pred Jednotkou (17,1 %) a JOJ (15,7).
Najsledovanejšie relácie v 36. týždni 2006
Televízne noviny | Markíza |
Susedia | Markíza |
VILOmeniny | Markíza |
Nora a Braňo | Markíza |
Milionár | Markíza |
Aj múdry schybí | Markíza |
Pošta pre teba | Jednotka |
Strašidelný dom | Markíza |
Športové noviny | Markíza |
Paľba | Markíza |
Drišľakoviny | Jednotka |
Zdroj: PMT/TNS, Mediálne.sk