Médiá a marketing

Žiaľ, aj toto je reklama

Predstavte si to. Dostanete personalizovanú zásielku, v ktorej sa píše: "Nadišiel Váš šťastný deň." Konečný výsledok. Celá skupina Integry Direct Corp. Vám gratuluje a veľmi hlasno volá: "Bravó". Vyhrali ste superbankový šek na 350 000 Sk. Výhra je potvrdená notárom v Ostrave, podpisom vedúceho pre veci odovzdávania výhier a pečiatkou Oficiálneho komitétu riaditeľstva. Čo urobíte? Predpokladám, že tak ako väčšina ľudí, hodíte ju rovno do koša.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Profesionálna deformácia mi nedala, aby som si zásielku celú neprečítal a nesnažil sa prísť na "biznis model" za tým. Čo vlastne odo mňa chcú? Podpisom by som mal potvrdiť: 1. že som si dobre zapísal svoje osobné číslo, 2. že dávam súhlas na získanie bankového šeku na

SkryťVypnúť reklamu

350 000 Sk, 3. že im pošlem 10 kusov desaťkorunových známok, 4. že si želám využiť expresnú službu za 100 Sk a 5. že pri preberaní mojej výhry zaplatím ďalších 1190 Sk.

Zároveň dávam firme súhlas na použitie mojich údajov na marketingové účely, ako aj na ich sprístupnenie tretím subjektom na neohraničený čas a zároveň potvrdzujem, že som bol informovaný/-á o práve na nahliadnutie do svojich údajov, ich zmenu a taktiež právo žiadať o ukončenie užívania týchto údajov.

Ako môže niekto niečo vyhrať, keď sa nezapojil do žiadnej súťaže? Prečo výherca musí firme potvrdiť, že si dobre zapísal svoje priznané osobné číslo? Hádam len nie preto, že v liste podpísanom "finančným riaditeľom Komitétu riaditeľstva" sa ako víťazné uvádza iné osobné číslo? Prečo je všetka korešpondencia na firmu Integry Direct nasmerovaná cez sprostredkovateľské firmy do P. O. Boxov? O čo im teda vlastne ide? O smiešnych 1400 korún alebo o databázu dôverčivých ľudí?

SkryťVypnúť reklamu

Túto otázku nechávam otvorenú; až tak profesionálne deformovaný, aby som to zisťoval na vlastnej koži, nie som.

Autor: MARIÁN TIMORACKÝ, marketingový konzultant

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 759
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 592
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 737
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 616
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 588
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 356
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 118
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 243
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu