zo zamestnancov sa nepáčili niektoré pracovné postupy, ktoré zaviedol a mal výhrady aj voči pracovnému prostrediu, ktoré sa na pracovisku vytvorilo. Návrhy na zlepšenie situácie, ktoré podával, sa vedúcemu nepáčili, ale pracovník sa nedal odradiť, naďalej diskutoval o problémoch, dokonca písomne oznámil zamestnávateľovi, svoje výhrady voči novým postupom aj to, že správanie nového vedúceho nepovažuje za adekvátne.
To sa novému šéfovi nepáčilo, tak onedlho prestal kritického pracovníka vysielať na kurzy a odborné konferencie, ktoré súviseli s jeho náplňou práce a totálne ho izoloval od kolektívu - ostatní sa s ním báli kontaktovať, aby sa hnev šéfa nepreniesol aj na nich. Odobral mu aj finančné ohodnotenie a organizácia s pracovníkom nakoniec rozviazala pracovný pomer. Vedúcemu sa podarilo zo špičkového pracovníka urobiť nepotrebného človeka. Na dôvažok začal likvidovať aj kariéru pracovníkovej manželky, ktorá pracovala na inom oddelení firmy.