BRATISLAVA - Najsledovanejšou televíziou na Slovensku je stále televízia Markíza, najpočúvanejšie je komerčné rádio Expres a najčítanejší denník bulvárny Nový Čas. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý sa uskutočnil v období január - apríl. Opäť sa potvrdila prvá pozícia Rádia Expres (21 percent), ktoré je už dlhší čas počúvanejšie ako Slovenský rozhlas (20 percent). Na tretej priečke skončilo Fun Rádio (7 percent).
V televíziách stále prvá priečka patrí televízii Markíza (64-percentná sledovanosť), po nej nasleduje Jednotka STV s takmer polovičnou sledovanosťou (35 percent) a na treťom mieste je JOJ (31 percent).
Najviac čitateľov má bulvárny denník Nový Čas (26 percent) po ňom v prieskume nasleduje s 10 percentami Pravda a 9 percent má denník SME.
Z týždenníkov si už tradične prvú priečku udržal Plus 7 dní (15 percent), na druhom a treťom mieste s 9-percentnou čítannosťou skončili týždenníky Markíza a Nový Čas pre ženy.