BRATISLAVA - Politické strany sa pred voľbami snažia získať si priazeň voličov aj cez noviny - svoje vlastné, stranícke. Politický marketing je čoraz premyslenejší a viaceré zo strán, aby si udržali pozornosť aj iných čitateľov ako svojich vlastných voličov, pretkávajú predstavenie svojho programu a prezentáciu kandidátov odľahčenými, niekedy až bulvárnymi informáciami, veľkými fotkami, krížovkami.
KDH vo svojich predvolebných novinách radí, ako sa zbaviť škvŕn od vína či čokolády. SDKÚ dáva typy na víkendové túry, prezrádza, že Eduard Kukan si rád pozrie Pretty Woman. Smer sa zaujíma, koho bude voliť Stromokocúr z Uragánu.
Strany, ktoré na vydávanie novín majú peniaze, v nich zvyčajne prezentujú najmä svojho lídra a jeho názory, veľký priestor dávajú kandidátom. Rozhovory sú nekonfliktné, plné úspechov, o chybách či nesplnených sľuboch sa taktne mlčí.
Nechýbajú karikatúry a vtipy zväčša zosmiešňujúce politického protivníka, krížovky, dokonca aj inzeráty, rady na výlety či pohľady do súkromia a súťaže napríklad o "štýlové tričko KDH s maskotom bociana Kristiána", mobil od SDKÚ alebo výlet do Británie od ANO.