Takmer každá významná automobilová značka na trhu podporuje vernostný program pre zákazníkov, aby autorizovaný servis navštevovali aj potom, keď už nemajú vozidlo v záruke. Lákadlá môžu byť rôzne, okrem záruky mobility a zliav to býva aj predĺžená záruka na servisné práce.
Vďaka otvorenému konkurenčnému boju a nariadeniu Európskej komisie ceny v niektorých autorizovaných autoservisoch klesli, resp. lepšie reagujú na podmienky trhu.
Zlepšila sa aj ponuka popredajných služieb s cieľom udržať zákazníka vo vlastnom značkovom autoservise aj po uplynutí záručnej lehoty na vozidlo. S otázkou, čo ponúkajú zákazníkom po uplynutí záručnej lehoty, aby ostali verní značkovému servisu, sme sa obrátili na zástupcov významných automobilových značiek na Slovensku.
Čo ponúkajú firmy, keď sa skončí záruka?
Škoda
- originálne náhradné dielce
- technické zázemie
- obchodné akcie
Renault
- kvalitu vykonaných opráv
- obchodné akcie zamerané na predaj originálnych náhradných dielcov a doplnkov
- službu Garancia+, teda predĺženie zmluvnej záruky o ďalšie dva roky bez ohľadu na počet najazdených kilometrov
Volkswagen
- rôzne systémy bonusov
- flotilové zmluvy
- akcie
- mobilitu zákazníka v prípade dlhodobej opravy
Suzuki
- nízke ceny náhradných dielcov
- kvalitné a rýchle služby
- vyškolený personál
- kvalitné originálne dielce a doplnky
Toyota
- servisné kampane so zľavami na dielce
- vernostné programy
- garanciu vyškoleného personálu a špeciálneho vybavenia
Seat
- kvalitné služby
- dvojročnú záruku na prácu a materiál
- ďalšie výhody pre verných zákazníkov
Opel
- vernostný program karty Sphere
- program rýchly servis Opel so špeciálnymi cenami na vybrané a staršie modely