Markíze sa podarilo dosiahnuť sledovanosť, akú mala vlani

BRATISLAVA - Nové vedenie Markízy, ktoré nastúpilo vo februári, televízii pomohlo zvýšiť sledovanosť. Návratom k tradičným formátom sa Markíze podarilo opäť prekročiť hranicu 30-percentného podielu na trhu a v posledných týždňoch dosahuje sledovanosť ..

BRATISLAVA - Nové vedenie Markízy, ktoré nastúpilo vo februári, televízii pomohlo zvýšiť sledovanosť. Návratom k tradičným formátom sa Markíze podarilo opäť prekročiť hranicu 30-percentného podielu na trhu a v posledných týždňoch dosahuje sledovanosť okolo 32 - 34 percent, čo mala naposledy pred takmer rokom.

Menej sa darí televízii JOJ. Hoci jej prvá séria Vyvolených pomohla, druhá séria má sledovanosť už len okolo 15 percent, hoci pred pol rokom sa pohybovala pri 20 percentách. STV sa po ukončení druhej série SuperStar drží skôr v ústraní, napriek tomu jej Jednotka je stále druhá na trhu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa údajov sledovanosti od PMT/ TNS zverejnených na stránke mediálne.sk dlhodobo najsledovanejšími reláciami sú Televízne noviny a Športové noviny na Markíze. Na prvé priečky sa vyšplhali aj ďalšie relácie Markízy ako Milionár, Vilomeniny, Aj múdry schybí či Senzi senzus.

STV vďaka SuperStar patrilo prvenstvo každý piatkový večer. Dnes je najsledovanejším formátom STV romantický seriál Dedičstvo lásky, Pošta pre teba a Góly - body - sekundy.

Kým v prípade Markízy a JOJ sú hlavné večerné správy najsledovanejšími reláciami, Správy STV majú oproti Markíze takmer tretinovú sledovanosť. Lepšiu sledovanosť majú v poslednom období aj Noviny na JOJ. Výrazný pokles sledovanosti Správy STV zaznamenali hlavne minulý týždeň - pod 9 percent. Branislav Záhradník z STV tvrdí, že s hlavnou spravodajskou reláciou sú spokojní.

SkryťVypnúť reklamu

Najsledovanejšími programami JOJ sú okrem Novín (12 - 13 percent) seriál Nezvestní a Pročkova nová relácia Nikdy nehovor nikdy. (hr)

24-hodinový podiel na trhu

Televízia 14. týždeň 15. týždeň 16. týždeň
Markíza 33,1 31,9 32,4
Jednotka 21,8 19,4 18,2
JOJ 14,9 14,9 16,7
Dvojka 5,4 6,8 6,8
TA3 1,5 1,5 1,3
České 10,2 10,6 10,5

Zdroj: údaje PMT/TNS z www.Mediálne.sk

Top 20 relácií všetkých televízií v 16. týždni

1. Televízne noviny (Markíza, týždenný priemer) 22,5 %

2. Milionár (Markíza, 17. 4. 2006) 18,3 %

3. Miss 2006 (Markíza, 20. 4. 2006) 17,8 %

4. Senzi Senzus (Markíza, 21. 4. 2006) 15,9 %

5. Športové noviny (Markíza, týždenný priemer) 15,5 %

6. Aj múdry schybí (Markíza, 22. 4. 2006) 13,6 %

7. Zámena manželiek (Markíza 18. 4. 2006) 13,4 %

8. Princezná so zlatou hviezdou (Markíza, 17. 4. 2006) 13,3 %

9. Kobra 11 IX. (Markíza, 18.4.2006) 13.1 %

10. Nezvestní (TV JOJ, 23. 4. 2006) 12,2 %

11. Noviny (TV JOJ, týždenný priemer) 12,0 %

SkryťVypnúť reklamu

12. Rosamunde Pilcher: Dedičstvo... (Jednotka, 19. 4. 2006) 11,8 %

13. Elisa z Rivombrosy II. (Markíza, 19. 4. 2006) 11,5 %

14. Nákupná horúčka (Markíza, 19. 4. 2006) 11,0 %

15. Muži v čiernom II. (Markíza, 22. 4. 2006) 10,8 %

16. Pošta pre teba (Jednotka, 22. 4. 2006) 10,8 %

17. Góly - body - sekundy (Jednotka, týždenný priemer) 10,8 %

18. Túžba tela (Markíza, 19. 4. 2006) 10,6 %

19. Nikdy nehovor nikdy (TV JOJ, 17. 4. 2006) 10,5 %

20. Správy STV (Jednotka, týždenný priemer) 10,4 %

Zdroj: údaje PMT/TNS z www.Mediálne.sk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 665
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 435
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 732
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 345
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 436
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 662
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 950
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 241
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu