Záručná lehota sa končila o štyri dni," hovorí.
Vrátila sa do predajne Kaufland, kde jej povedali, že o probléme vedia a mäso stiahli z predaja. "Peniaze mi nevrátili, pretože som nemala bloček," hovorí.
Ľubica Ďurišková informovala aj Štátnu veterinárnu a potravinovú správu v Trenčíne. "Ak sa zákazník príde sťažovať, musí mať doklad o kúpe," hovorí Mária Knapcová, vedúca odboru hygieny potravín. "Hypermarket má veľa dodávateľov vákuovo baleného mäsa, počas kontroly balíčky s mäsom s dátumom záručnej lehoty, ktorý uvádzala zákazníčka, už v predaji nemali. Vzali vzorky z inej šarže tohto druhu mäsa, ale laboratórne výsledky stále nemáme."
Mäso Ľubica Ďurišková medzičasom zlikvidovala, pretože zapáchalo. Predtým však zapáchajúce mäso so zelenkastým nádychom priniesla do redakcie, kde sme ho odfotili. Z etikety na obale sme identifikovali výrobcu - firmu Fabuš - mäsopriemysel Myjava. Tam o pokazenom mäse nič nevedia. "Dosiaľ sme nedostali žiadne oficiálne stanovisko od nášho obchodného partnera, ani od kontrolných orgánov. Ak sa tak stane budeme postupovať štandardným spôsobom, preveríme opodstatnenosť reklamácie a preskúmame, kde mohlo prísť k porušeniu teplotného reťazca, pri prevoze, skladovaní, predaji alebo u samotného zákazníka," tvrdí Vladimír Romančík, obchodný zástupca mäsopriemyslu Myjava.
"Vždy stojíme na strane zákazníka, ale je dôležité, aby si ľudia schovávali doklady o kúpe potravín a vedeli nám poskytnúť čo najviac informácií o produkte," hovorí Knapcová.
Autor: SILVIA MALOVÁ