Rakúšania: Štátni úradníci, snažte sa

Rakúska propagačná centrála Österreich Werbung sa vlani musela prispôsobiť novému modelu financovania. Kým dovtedy ju plne dotoval štát a spolu s ním aj turistické spoločnosti z jednotlivých spolkových krajín (z príspevkov svojich členov), minulý rok ...

Rakúska propagačná centrála Österreich Werbung sa vlani musela prispôsobiť novému modelu financovania. Kým dovtedy ju plne dotoval štát a spolu s ním aj turistické spoločnosti z jednotlivých spolkových krajín (z príspevkov svojich členov), minulý rok sa tento samozrejmý prítok financií do centrály zastavil.

„Bolo to na popud zdola, zo spolkových krajín, lebo sa nám zdalo, že štátni úradníci hore začali byť ako stojatá voda,“ vysvetlila Andrea Musková z turistickej spoločnosti v Salzbursku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Österreich Werbung dostáva odvlani o tretinu menej peňazí - na tento rok „iba“ 480 miliónov šilingov - a organizácia je nútená podnikať. Ako hovorí Ulrike Kovarschová z marketingového oddelenia štátnej centrály, s turistickými spoločnosťami v každej spolkovej krajine sa dohodli, že im budú svoje služby predávať. Ak pripravia napríklad workshopy alebo účasti na zahraničných veľtrhoch, regionálne turistické organizácie si to môžu kúpiť, ale aj nemusia.

SkryťVypnúť reklamu

„Pre centrálnych úradníkov je to náročnejšie. Ale my zase môžeme ich ponuky porovnávať s alternatívnymi ponukami. Predsa len je to štátna organizácia, nemala konkurenciu, bolo treba niečo zmeniť. My nechceme vystupovať oddelene - každá spolková krajina zvlášť, to nie. Chceme zostať pod jednou značkou Rakúska. Ale šlo o to, niečo zmeniť v kvalite prezentácie navonok,“ myslí si Musková. (ru)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 705
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 505
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 516
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 499
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 495
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 020
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 186
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu