prerušenia hry kvôli reklame, nebudú. Slovenská televízia nadšená nie je, no rozhodnutie bude rešpektovať.
"Pre všetky televízie, ktoré prinášajú prenosy z olympijských hokejových zápasov, je to šokujúca správa," povedal člen vedenia STV Branislav Zahradník. "Je to situácia, ktorú musíme operatívne riešiť." Vedenie STV odhaduje, že aj keď reklamným klientom ponúkne alternatívne náhradné časy, príde o 6 miliónov korún. Pôvodné zisky z reklamy vrátane powerbreakov odhadovala televízia na 45 - 50 miliónov korún. Reklama všeobecne na olympiáde takmer nie je. Reklamné plochy neboli pri hokeji ani na ľade, ani na mantineloch. Aj pri ostatných disciplínach plochy, vhodné na plošnú reklamu, zdobí nanajvýš logo či nápis olympiády Torino 2006. (hr)