Práve naopak, ich plány preraziť na tento trh, sa nenaplnili.
Formát vyšiel v júli poslednýkrát, vychádzal necelé tri roky a predajnosť Live! bola v druhom polroku (odkedy zverejňuje údaje o predajnosti) v priemere 28,5-tisíca výtlačkov. Predsavzatie stať sa v roku 2005 lídrom na trhu, ako pri zakladaní Live! vyhlásil vtedajší šéfredaktor Lubo Fuzak, sa nenaplnilo.
Týždenník Domino fórum, vychádzajúci na novinovom papieri, po odchode kmeňových redaktorov na jeseň 2004 nezanikol, zmenilo sa redakčné osadenstvo. Odídenci z Domina začali na sklonku roka vydávať časopis .týždeň. Od polovice roka zverejňuje údaje o predajnosti, časopis zaznamenáva mierny nárast, ku koncu roka mal 15-tisícovú predajnosť.
Domino fórum údaje o predajnosti do systému nezaraďuje, no podľa našich informácií je výrazne pod touto hranicou.
Úspech týždenníkov určených pre ženy pokračoval aj v roku 2005. Jednotkou na trhu všetkých týždenníkov ostal Nový Čas pre ženy s predajnosťou takmer 229-tisíc, čo je najviac na trhu. Predajnosť podobne zameraného týždenníka Báječná žena si oproti roku 2004 pohoršil.
Mierny pokles v porovnaní s predchádzajúcim rokom zaznamenali Roľnícke noviny, Vasárnap a Katolícke noviny. Ekonomický týždenník Trend a samostatne predajné TV OKO si mierne polepšili. Slovenka zaznamenala mierny pokles, nárast zaznamenal týždenník Život, ktorý skončil na treťom mieste a predbehol tak Báječnú ženu. V septembri začal vychádzať aj bulvárny Star.
V tomto roku sa do systému overovania ABC SR prihlásilo viacero chýbajúcich titulov, čím ABC pokrýva takmer celý trh. Údaje o predajnosti do systému stále nedodávajú denník Šport, týždenník Markíza, Star, Domino fórum či ľavicové Slovo.