Pozíciu Nového Času v minulom roku nijako neohrozil nový bulvárny titul na trhu s názvom 24 hodín. Oproti roku 2004 si Nový Čas dokonca polepšil a jeho predajnosť sa zvýšila o necelých 19-tisíc výtlačkov, čomu zrejme dopomohli aj televízne reality show, ktorým venoval Nový Čas široký priestor.
Súperenie medzi SME a Pravdou o prvé miesto na trhu mienkotvorných denníkov pokračovalo aj v minulom roku. V celkových číslach za minulý rok skončilo SME s veľmi tesným výsledkom za Pravdou, ktorá predala o 84 kusov novín viac. Neveľký náskok Pravdy z roku 2004 (rozdiel 577) sa tento rok ešte znížil.
Minulý rok v máji prestal vychádzať denník Národná obroda. Jeho predaj dlhodobo klesal, pred zánikom predaj denníka nedosahoval ani 8000 kusov.
Časť redakcie s riaditeľom vydavateľstva sa rozhodla založiť bulvárny denník 24 hodín. Titul s prívlastkom "denník pre všetkých" začal vychádzať koncom augusta a chcel konkurovať Novému Času. Po necelých piatich mesiacoch - od polovice januára tohto roku prestal vychádzať.
Ivan Čeredejev, riaditeľ vydavateľstva Novi, ktoré denník vydávalo, to zdôvodnil nedostatkom finančných prostriedkov.
Denník 24 hodín mal blízko k Pavlovi Ruskovi. "Bol som jedným z ľudí, ktorí sa na jeho začiatkoch podieľali, ale v priebehu pol roka sa ukázalo, že to nepôjde a úspešnejšie aj do budúcna budú skôr veľké mediálne skupiny... . Boli tam určité dohody, ktoré sa potom čiastočne naplnili. Samozrejme, že sa zmenila aj moja osobná situácia," povedal krátko po jeho zániku v rozhovore pre SME Pavol Rusko.
Denník 24 hodín údaje o náklade a predajnosti v systéme ABC SR nezverejňoval. Podľa informácií denníka SME jeho predajnosť bola na začiatku asi 15-tisíc, pred zánikom 10-tisíc kusov.
Minulý rok vo februári do systému ABC SR vstúpili aj Hospodárske noviny, priemerný predaj v minulom roku bol okolo 20 600 kusov. Stabilnú čitateľskú základňu si udržal maďarsky písaný denník Új Szó a regionálny Korzár.