Mráza o tom, že mesto sa snaží dobre hospodáriť s verejnými financiami.
Kým v roku 2004 boli výdavky za poštu 2,241 milióna korún, v minulom roku sa zredukovali na 1,243 milióna korún.
Vlastná doručovateľská služba Mestského úradu v Trnave vznikla na základe analýzy korešpondencie, keď sa zistilo, že najväčšia časť poštových zásielok putuje práve do schránok občanov a firiem sídliacich v meste. Preto začiatkom roku 2005 vyhlásil odbor organizačný a vnútornej správy nábor doručovateľov. Stanovili sa základné parametre pre ich odmeňovanie a roznášku pošty v rámci mesta. Prvé doručovanie sa uskutočnilo 11. januára a už do konca februára sa docielila úspora viac ako polovice nákladov.
"Tento trend sa podaril udržať počas celého roku," skonštatoval Mráz. Pod dohľadom koordinátorov z radov zamestnancov mesta v súčasnosti doručuje poštu 17 externých doručovateľov. (sita)