Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Licenčná rada už začala riešiť prerušovanie novej SuperStar

BRATISLAVA - Rada pre vysielanie a retransmisiu na svojom včerajšom zasadnutí otvorila správne konanie voči Slovenskej televízii za tri časti relácie SuperStar 2 v súvislosti s možným porušením zákona o vysielaní reklamy. Po tom, ako časť z minuloročných

pokút potvrdil aj Najvyšší súd, televízia pozmenila spôsob vysielania reklamy počas tohto programu. STV tvrdí, že nejde o zaradenie reklamy, ale o nutnú prestávku, ktorú si súťaž vyžaduje. Veľmi podrobne to včera pred členmi rady vysvetľoval aj samotný generálny riaditeľ Richard Rybníček.

"Je to ako pri hokejovom zápase, prestávka tam nie je kvôli reklame, ale reklama kvôli prestávke," zostručnil to Branislav Zahradník z vedenia STV. Či rada bude postupovať v prípade SuperStár podobne ako minulý rok, keď padli pokuty takmer za 9 miliónov, zatiaľ nie je isté. "Každý program sa posudzuje zvlášť. Nebude sa to prejudikovať. Neznamená to, že za to, že minulý rok dostali pokutu, že ju dostanú opäť," povedal pre SME riaditeľ kancelárie rady Andrej Holák. Rada včera nerozhodla aj z dôvodu, že STV chce doručiť stanovisko s dôkazmi.

Skryť Vypnúť reklamu

Rada včera rozhodla o zvýšení základného imania v akciovej spoločnosti Twist. Udelila predchádzajúci súhlas s prevodom 100 percent akcií Rádia Twist na nového vlastníka spoločnosť SCAN Development, v ktorej sú podľa obchodného registra zverejneného na internete spoločníci Milan Kodaj, Peter Roth a Dušan Budzak. Rada sa rozhodla po tom, čo doterajší majitelia Andrej Hryc a Miloslav Šimkovič doručili doklad o pozastavení predbežnej konkurznej správy.

Za nesprávne označenie programu v upútavkovom bloku Marec dostala STV pokutu 2- tisíc. Správne konanie začala rada aj voči JOJ za možnú reklamu na tabakové výrobky v programe VyVolení - Rockyho úder.

O Markízu sa rada zaujíma pre predely obrazovky tzv. splitscreen vo viacerých programoch. Televízia Markíza dostala aj upozornenie za neobjektívne spravodajstvo v Televíznych novinách v lete minulého roku za príspevok Zvýši sa cena plynu. (hr)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  2. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  5. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  6. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  7. Pomáhajte čítaním
  8. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  4. Pomáhajte čítaním
  5. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  6. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  8. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 28 142
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 22 248
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 246
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 12 776
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 686
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 862
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 848
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 008
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 802
  10. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 10 187
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu