Objem spotrebiteľských úverov poskytnutých Home Credit Slovakia, a.s. od januára do septembra tohto roka predstavuje 1,262 miliardy Sk v istine, teda bez zarátania revolvingových úverov, z toho v treťom štvrťroku to bolo 529 miliónov Sk v istine. "Súčasťou stratégie spoločnosti
v roku 2005 je zameranie na podporu splátkového predaja. Znamená to 40-percentný nárast oproti tomu istému obdobiu vlaňajšieho roka.
,,V štvrtom štvrťroku, ktorý sa nesie v znamení Vianoc, očakávame udržanie celoročného trendu," hovorí predseda predstavenstva Home Credit Slovakia, a. s. Miloš Stibor, "V priebehu tretieho kvartálu počet našich klientov prekročil pol milióna. Posilnením splátkového predaja si vytvárame zázemie pre nasledujúce obdobia, veď na trhu predovšetkým prebieha boj o získanie klientov," dodáva.
V rebríčku komodít najčastejšie kupovaných na splátky aj v treťom štvrťroku jednoznačne viedla biela a čierna technika (spolu 60,01 %).
Za nimi nasledujú nábytok, domáce potreby, fotoaparáty a videokamery. Ďalšie priečky patria výpočtovej technike, záhradnej technike, ale aj vodným filtrom, mobilným telefónom. Topdesiatku uzatvárajú športové potreby. Predaj fotoaparátov a videokamier sa napríklad posunul z desiateho na piate miesto.