Banky sa prispôsobujú mladým ľuďom nielen produktmi a rozsahom služieb v rámci nich, či prijateľnými cenami. V poslednom čase vidieť, že sa snažia svojich v budúcnosti možno veľmi zaujímavých klientov osloviť už teraz. Stačí sa pozrieť na internetové stránky bánk.
Prvý pohľad je jednoduchý a prezrádza, že sa návštevník stránky dostal do serióznej finančnej inštitúcie, ktorá sa snaží dať základný prehľad o svojich produktoch a službách, informovať ho v maximálne možnej miere. Teda jednoduchosť, prehľadnosť, maximum dôležitých informácií. Pri hľadaní informácií o produktoch pre mladých či študentoch, sa však možno v niektorých inštitúciách "preklikať" na stránky, ktoré majú len málo spoločné s tradične prejavom bankových subjektov. Banky si miesta na internetových stránkach, kde informujú svojich mladých klientov, prispôsobili tak, aby ich čo najviac zaujali, oslovili. Pri ich otvorení na človeka vyletí množstvo informácií o voľnom čase, koncertoch, k dispozícií sú miesta pre chat, voľné smsbrány, možnosti objednať si vstupenky na najrôznejšie podujatia za zvýhodnené ceny, kontakty na rôzne agentúry, množstvo súťaží a podobne. V prvom rade je to miesto pre zábavu, v ďalšom slede sú tam aj informácie o bankových produktoch pre túto klientelu.
(sbr)