O'Leary očakáva, že Ryanair v budúcnosti dosiahne väčší obrat s hazardnými hrami, telefonickými spojeniami a uvedením na trh webovej stránky Ryanair.com než s predajom leteniek. "Jediné, čo by sa malo dávať zadarmo, je sedadlo," uviedol šéf Ryanairu. Zvlášť, keď priemerná cena letenky ročne klesne o 5 až 10 percent.
Na jar 2007 sa začne testovacia fáza s hazardnými hrami. Systém a jeho akceptovanie zo strany pasažierov sa má najskôr otestovať a potom čoskoro plošne zaviesť. Ryanair sa tým chce podieľať na razantnom raste hazardných hier a obzvlášť on-line hazardu. Trhové štúdie vychádzajú z toho, že ak toto nadšenie pretrvá, obrat z hier založených na internetovej technológii by mohol vzrásť zo súčasných 12 na 14 miliárd dolárov. (tasr)