Zákazníci sa začali vracať do súkromných mäsiarstiev

Z množiacich sa správ o nekvalitnom mäse v hypermarketoch ťažia malé mäsiarne v mestách.

Malé mäsiarstvá ožívajú. FOTO SME - MICHAL PIŠKO

Vedúci malej predajne mäsa v centre Nových Zámkov Koloman Šooky povedal, že "predaj sa nám zvýšil o 15 až 20 percent". Podobnú skúsenosť má aj majiteľ predajne Mäso Urbánek v centre Trenčína Juraj Brezovák, podľa ktorého po nástupe hypermarketov ubudli zákazníci, "no teraz sa začínajú vracať".

Majiteľ malej mäsiarne v Košiciach má síce stálych zákazníkov, ale aj tak má na obchodné reťazce ťažké srdce. "Mäso predávajú často za cenu, za ktorú ho ja nakupujem. Hypermarketom môžeme konkurovať len kvalitou a ochotou. Niekedy mám pocit, že zákazníci sú nepoučiteľní. Namiesto mäsa kúpia aj hnoj, keď je v akcii."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Marta Škundová z Trenčína kúpila pokazené kura v supermarkete asi pred mesiacom. "Záruku malo uvedenú do toho dňa, keď som ho však doma odbalila, bolo zelené a odporne páchnuce," hovorí. Pokazené kura reklamovala, peniaze jej vrátili.

Predavačka v bratislavskom Tescu sa zasa sťažovala, že zákazníci chcú, "aby sme im odbalili zabalené mäso, ale to sa nesmie".

Ľudia prestávajú v hypermarketoch kupovať najmä grilované kurence. Potvrdili to všetci oslovení predavači v prevádzkach obchodných reťazcov v Bratislave.

(mip, mp, bej, sen)

Ako kupovať zabalené mäso

Keď zákazník kupuje balené potraviny, mal by poznať informácie uvedené na etikete. Povinne sa musia uvádzať nasledujúce informácie:

* názov výrobku

* zloženie výrobku

SkryťVypnúť reklamu

* netto váha

* dátum trvanlivosti, pre potraviny podliehajúce skaze aj dátum spotreby

* špeciálne podmienky pre skladovanie a používanie

* kontaktné informácie o dodávateľovi, výrobcovi, predajcovi alebo všeobecne o niekom zodpovaednom

* miesto výroby alebo pôvodu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 750
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 582
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 737
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 608
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 581
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 369
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 107
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 241
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu