SuperStar II prevalcovala Vyvolených aj Big Brother

BRATISLAVA - Slovenská televízia porazila v piatok v hlavnom vysielacom čase druhou sériou SuperStar reality šou na komerčných televíziách.

BRATISLAVA - Slovenská televízia porazila v piatok v hlavnom vysielacom čase druhou sériou SuperStar reality šou na komerčných televíziách.

STV mala podiel na trhu 40,3 %, to znamená, že najviac divákov nad 12 rokov, ktorí v tom čase sledovali televíziu, pozeralo SuperStar II. Televízia JOJ mala s Vyvolenými podiel na trhu vo výške 17,5 %, Markíza s Big Brother 18,7 %.

SuperStar II dosiahla v piatok maximálnu sledovanosť 19,5 %, čo prestavuje asi 900-tisíc divákov, v istom momente ich bolo až 1,2 milióna.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Člen vedenia STV Branislav Záhradník povedal, že sledovanosť prvého dielu SuperStar II bola takmer na desatinu percenta rovnaká ako sledovanosť prvého dielu tejto šou z minulého roku. Momentálny úspech je však podľa neho o to výraznejší, že na televíznom trhu je dnes mimoriadna konkurencia, pretože televízie bojujú o diváka nákladnými formátmi, čo vtedy nebolo.

Mediálny analytik Miloš Mistrík a člen licenčnej rady povedal, že "zrejme sa tu už prejavuje únava z ostatných reality šou, kde sa deje stále to isté".

Psychologička Elena Hradiská považuje výsledky, ktorá vyplynuli z priamej konfrontácie troch veľkých projektov, za "zaujímavý jav, hodný rozboru".

Podľa psychológa Dušana Fabiana, ktorý pracoval aj pre reality šou Dievča za milión a Mojsejovci, výsledky ukázali, že ľudí viac priťahuje niečo, kde sa ukazuje istá zručnosť. "Spievanie je užitočné, dá sa povedať, že aj liečivé," povedal Fabián. Podľa neho sú piatkové výsledky v tomto kontexte dobrá správa.

SkryťVypnúť reklamu

(mt, r)

Podiel na trhu v piatkovom prime time

SuperStar II, prvá časť 40,3 %
Super Star II, druhá časť 43,8 %
Big Brother 18,7 %
Vyvolení 17,5 %

Podiel na trhu znamená, koľko ľudí nad 12 rokov z tých, ktorí mali zapnutý televízor, pozeralo daný program.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 759
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 592
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 737
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 616
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 588
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 356
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 118
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 243
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu