.
T-Mobile, v tom čase ešte EuroTel, ponúkal zákazníkom na výber z niekoľkých vianočných balíčkov, v rámci ktorých mohli získať 1000 minút, 100 SMS a 100 MMS na mesiac počas víkendov a sviatkov, alebo 100 minút mesačne počas pracovných dní večer. Vybrať si tiež mohli balíčky, v rámci ktorých dostali buď 20 minút alebo 50 SMS navyše do všetkých sietí v SR. Posledným voliteľným balíčkom bol Viac MMS s 20-obrazovými správami mesačne.
Okrem balíčkov Viac minút a Viac SMS boli všetky služby bezplatné len v sieti operátora.
Mnohí si tiež ešte dnes pamätajú reklamnú kampaň "Chcem tašku", v rámci ktorej dostal každý zákazník Eurotelu športovú tašku Reebok. Operátor sa snažil zaujať aj atraktívnou ponukou dotovaných telefónov.
Orange spočiatku ponúkol všetky akciové mobilné telefóny v cene od jednej koruny a v rámci vianočnej akcie umožnil zákazníkom vyskúšať si akýkoľvek paušál na jeden mesiac za symbolickú korunu. Každý nový zákazník tiež pri aktivácii paušálu získal špeciálny stierací kupón s možnosťou vyhrať až milión korún na služby operátora.
Necelé dva týždne po oznámení vianočnej ponuky však Orange urobil zásadnú zmenu - predstavil úplne novú a podstatne atraktívnejšiu vianočnú ponuku. V rámci nej všetci zákazníci, ktorí využili akciovú ponuku a aktivovali si niektorý z paušálnych programov, získali bezplatné telefonovanie a posielanie SMS 24 hodín denne, 7 dní v týždni počas jedného roku na zákaznícke čísla v sieti operátora.
O niekoľko dní nato zareagoval aj EuroTel a predstavil vianočný "Megabalík Viac", v rámci ktorého získali rovnaké výhody, ako ponúkal konkurent.
Zmeny na poslednú chvíľu priniesli operátorom veľké starosti. Napríklad v Orangei prejavili nespokojnosť už existujúci zákazníci, ktorí vo vianočnom období predlžovali zmluvu o využívaní služieb.
Po mnohých protestoch Orange dodatočne umožnil využívať akciu s ročným telefonovaním zadarmo aj im. Zároveň musel ustúpiť aj tým nespokojným zákazníkom, ktorí využili vianočnú akciu pred uvedením bezplatných hovorov. Tým sa však problémy neskončili. Počas akcie operátor menil jej podmienky a aktiváciu bezplatných telefonovaní obmedzil len do Štedrého dňa a aj ďalšie podmienky zmenil tak, aby zmiernil predvianočný nápor zákazníkov.
Ďalšia pohroma zastihla Orange 13. decembra 2004 - operátor nezvládol záujem zákazníkov a na sklade už nemal žiadne mobilné telefóny. Záujemcov zapisoval do poradovníka a telefóny im dodal až po 3. januári 2005.
EuroTel sa na vianočnú akciu pripravil lepšie - telefónov mal na sklade dostatok a problémy s dodávkami boli len lokálne. Tesne pred Štedrým dňom však nebol schopný splniť svoj sľub a zákazníkom prestal dávať tašky Reebok. Dostali ich až vo februári 2005.
Stranu pripravil MARIÁN PAVEL