Sledovanosť Big Brother od spustenia vysielania v polovici septembra postupne klesala a väčšiu priazeň divákov si získal konkurenčný program VyVolení v televízii JOJ.
"Viac priestoru dostanú filmové tituly a pôvodná tvorba televízie Markíza tak, ako boli diváci už zvyknutí. V utorok to bude Výmena manželiek, vo štvrtok zábavné programy a stredy, piatky a soboty budeme vysielať filmy," povedala Semjanová.
Markíza ponúkne šou Big Brother v hlavnom čase už len v pondelok a nedeľu, kým predtým to bolo päť dní v týždni.
Podľa štatistík sledovanosti podiel šou Big Brother na trhu od spustenia klesol o viac než polovicu pod 20 percent. Naopak, program VyVolení stúpol nad 30 percent.
Základný princíp oboch týchto reality šou je pobyt skupiny ľudí vo vile prešpikovanej kamerami a v izolácii od okolitého sveta. Televízia ich neustále nakrúca a denne vysiela zostrihy. Diváci na základe sympatií a antipatií potom hlasujú, kto má vilu opustiť a stratiť nárok na výhru. (čtk)