Trh s info-komunikačnými technológiami na Slovensku už niekoľko rokov kontinuálne rastie, počítače pribúdajú vo firmách i domácnostiach, na úradoch i školách. Najmä v podnikovej sfére stúpajú požiadavky na výkonnosť, bezpečnosť, spoľahlivosť, otvorenosť i integráciu IT technológií. Zložitosť problematiky a fatálny dopad fungovania podnikovej IT infraštruktúry na úspešnosť podnikania robia z dodávateľov technológií priamo spoluhráčov úspechu. Pre technologické firmy je to
výzva a zároveň záväzok - nie je iba marketingovou frázou, že všetko úsilie smeruje k pochopeniu a naplneniu potrieb zákazníkov.Úspech v oblasti IT nie je postavený výhradne na obchodníckych zručnostiach. V dlhodobom partnerskom vzťahu nestačí iba predať, na význame získavajú služby a aktivity s vyššou pridanou hodnotou. Už samotný pojem systémová intergrácia zahŕňa celú škálu činností, vyžadujúcich dôkladné know-how a skúsenosti so širokým záberom. IT partner zákazníkom pomáha správne identifikovať a formulovať svoje potreby a požiadavky, hľadať a realizovať technologicky a finančne optimalizované riešenia. No tým jeho úloha nekončí, pretože v oblasti IT je jedinou konštantou zmena a napredovanie - do popredia sa dostávajú špecifické služby a to najmä v oblasti ukladania podnikových dát a ich bezpečnosti. Veľkí i menší technologickí partneri ponúkajú konkurencieschopné technológie, ale vytvoriť z nich jedinečné riešenia pre každého jednotlivého zákazníka je pridaná hodnota "dvorného dodávateľa". Aby sa informácie denne zapájali do práce, je dôležité mať ich dostupné v každom okamihu - preto je nemenej dôležitou otázka podpory a servisu dodávaných riešení. Špičkový IT partner poskytuje istotu pre svojho zákazníka a jeho podnikanie - dokáže správnou prevenciou minimalizovať mimoriadne situácie, spoľahlivo a rýchlo riešiť prípadné problémy. Vďaka dlhodobej spolupráci s dodávateľskými technologickými partnermi, má vytvorené potrebné komunikačné i logistické kanály pre odstránenie porúch, procesy zabezpečenia servisu sú optimalizované na základe bohatých skúseností a dostatku know-how. Servisní pracovníci sa pravidelne školia a prechádzajú náročnou certifikáciou. Dôležitá je i dostupnosť kvalitného servisu, tu sú vo výhode partneri s vybudovanou sieťou obchodných a servisných stredísk.
Osobitnou kapitolou v portfóliu ponúkaných služieb je outsourcing IT - nová forma spolupráce, v súčasnosti čím ďalej, tým viac vyhľadávaná. Zákazník sa môže venovať svojmu podnikaniu naplno, IT partner preberá celé bremeno vytvorenia a spoľahlivého prevádzkovania technologickej infraštruktúry na svoje plecia. Tu viac ako inde platí, že musí ponúknuť dlhodobé spoľahlivé a stabilné partnerstvo.
Postavenie na trhu, finančná stabilita, odborná spôsobilosť, kvalita ponuky sú parametre, pomocou ktorých je možné hodnotiť zázemie partnera a potrebnú istotu pre súčasnosť, ale i do budúcnosti. Nové technológie pribúdajú a budú pribúdať. Problémy a požiadavky budú vyzerať na budúci rok inak a o rok zase inak. Stabilná IT firma má dostatok kapacít sledovať zmeny, v predstihu sa pripraviť na požiadavky svojich zákazníkov, dokonca "potiahnuť" svojich zákazníkov technologicky, pretože rozmýšľa, kam nové technológie smerujú, kam smeruje a má smerovať budúcnosť vášho IT systému. (pr)
Spoločnosť K+K, a.s. patrí k najvýznamnejším firmám, pôsobiacim na slovenskom trhu informačných technológií. Hlavnými aktivitami spoločnosti sú systémová integrácia a komplexná podpora IT infraštruktúry v podnikoch a inštitúciách, vývoj a implementácia informačných systémov (ERP), outsourcing a poskytovanie služieb v oblasti informačných a info-komunikačných technológií, predaj a servis týchto technológií, kancelárskej techniky, vrátane digitálnych a multifunkčných zariadení. V tomto roku firma oslavuje už 15. výročie svojho vzniku.