Česká televízia bojuje vlastnou tvorbou

Česká televízia na reality šou, ktoré dávajú tamojšie komerčné stanice, odpovedá pôvodnou tvorbou. Dvakrát za týždeň vysiela v hlavnom večernom čase seriál Dobrá čtvrť o stredoškolákoch a ich rodičoch. Seriál sleduje v pondelok a v stredu takmer 1,6 ...

Česká televízia na reality šou, ktoré dávajú tamojšie komerčné stanice, odpovedá pôvodnou tvorbou. Dvakrát za týždeň vysiela v hlavnom večernom čase seriál Dobrá čtvrť o stredoškolákoch a ich rodičoch. Seriál sleduje v pondelok a v stredu takmer 1,6 milióna divákov, z ktorých je asi 90-tisíc vo veku 4 až 14 rokov.

"Vychádzame v ústrety apelom rodičov, ktorí považujú za nevyhnutné, aby naša programová ponuka vyvažovala agresivitu a amorálnosť niektorých v súčasnosti vysielaných programov," povedal hovorca ČT Martin Krafl.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podiel Českej televízie na trhu aj po jesennom nástupe reality šou mierne stúpol. ČT 1 mala minulý týždeň 21-percentný podiel na trhu, ČT 2 takmer 8-percentný. Podiel Novy dnes presahuje 38 percent, Prima má necelých 27 percent. Ostatné televízie si medzi sebou delia zvyšných 6 percent. Od roku 2001 sa podiel ČT prakticky nezmenil, takmer o desať percent však stúpla Prima na úkor Novy.

Vydaril sa návrat seriálu Četnické humoresky, ktorý v piatok sleduje takmer 1,7 milióna divákov, teda 44 zo 100 pri televízore. Atraktívna je aj piatková talkšou Jana Krausa Uvolněte se, prosím, ktorú sleduje každý tretí človek, ktorý má zapnutý televízor. Prvý z kriminálnych príbehov Eden videlo takmer 1,5 milióna divákov.

Milión divákov má aj cestopis Kouzlo Afriky Václava Chaloupka. V Česku sa darí aj iným dokumentom. Trojdielny seriál Rudá hvězda nad Německem sledovalo priemerne 450-tisíc divákov, dokument o prvom pristátí na mesiaci videlo 541-tisíc divákov. (zu)

SkryťVypnúť reklamu

Sledovanosť vybraných programov ČT

Program Sledovanosť v % Podiel na trhu v %
Seriál Dobrá čtvrť 18,2 35,6
Talkšou Pošta pro tebe 8,2 17,9
Seriál Četnické humoresky 19.8 44,0
Talkšou Uvolněte se, prosím 11,7 31,6

Zdroj: ATO - Mediareaserch

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 670
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 452
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 733
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 394
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 444
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 624
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 966
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 207
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu