Agentúrou roka 2005 je opäť Wiktor Leo Burnett

BRATISLAVA - Najúspešnejšou reklamnou agentúrou roka je podľa hodnotenia mesačníka Stratégie spoločnosť Wiktor Leo Burnett, ktorá zvíťazila aj v rokoch 2002 a 2004. Druhú priečku obsadila agentúra Istropolitana D'Arcy, tretie miesto patrí spoločnosti ...

BRATISLAVA - Najúspešnejšou reklamnou agentúrou roka je podľa hodnotenia mesačníka Stratégie spoločnosť Wiktor Leo Burnett, ktorá zvíťazila aj v rokoch 2002 a 2004. Druhú priečku obsadila agentúra Istropolitana D'Arcy, tretie miesto patrí spoločnosti Vaculik Advertising.

V ankete Áčko sa berú do úvahy ekonomické výsledky, kreativita agentúr či efektivita ich kampaní. Prihliada sa aj na výsledky v najvýznamnejších reklamných súťažiach doma i vo svete.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Wiktor Leo Burnett dosiahla najvyšší hrubý príjem za minulý rok, a to 109 miliónov. Je aj druhou "najkreatívnejšou" agentúrou, jej Strieborná medaila z festivalu v New Yorku i účasť na shortliste súťaže Cresta s televíznym šotom Rýchlochodec na minerálku Budiš boli najvyššími oceneniami, ktoré slovenská reklama v sezóne získala.

SkryťVypnúť reklamu

Pre Istropolitanu D'Arcy hovorili najmä jej úspechy na EFFIE Slovakia 2005, kde získala dve striebra a štyri bronzy (za kampaň pre VÚB Banku a Slovak Telecom). V rebríčku kreativity jej patrí piata priečka a v rebríčku Top KRAS 2004 tretie miesto s príjmom 86 miliónov.

Vaculik Advertising je zas najkreatívnejšou agentúrou hodnoteného obdobia na Slovensku. Získala špeciálnu cenu AME Awards na New York Festivals, v ktorej sa hodnotí kreativita reklamy v súčinnosti s marketingovou efektivitou. Ocenená bola za kampaň ,,Nevyhadzujte peniaze" pre Tatra Banku. Má aj druhý najvyšší hrubý príjem vo výške takmer 91 miliónov.

(zu)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 920
  2. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 954
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 4 637
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 895
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 2 996
  6. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 2 546
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 388
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 149
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu