ajúcej bruselskej výstavy Horeca Expo 2005 nominovala na jednu z hlavných cien. Princíp je jednoduchý: hosť stisne gombík a čašník príde. Ide o podobné privolávacie zariadenie, aké sa používajú v nemocniciach, lenže až teraz napadlo výrobcovi vyvinúť verziu aj pre reštaurácie. Vynález zvaný Restocall, ktorý otestovali v troch reštauráciách v Genku, Middelkerke a Bruseli, vyjde na niekoľko stoviek eur. Základný systém stojí 292 eur, ale je dobré dokúpiť si aj tlačidlá pre jednotlivé stolíky - jeden kus za 30 eur. Všetko to funguje bez drôtov a na systém možno napojiť až štyridsať stolov. Každý čašník či čašníčka majú pípadlo, ktoré začne pípať, len čo zákazník stlačí tlačidlo, a súčasne sa na displeji prístroja objaví číslo stola, ktorý sa dožaduje obsluhy. Všetko to má len jednu chybu krásy - nakoniec aj tak rozhoduje odolnosť čašníka proti pípaniu vo vrecku.