sti aj VyVolených na Jojke. Veď duel v Porte bol drámou s atribútmi reality show - a nie kontajnerového typu.
Prvý polčas mal priemernú sledovanosť 8,3 percenta a podiel na trhu 18,6 percenta, v druhom vyskočili peoplemetrové ukazovatele až na 11,4, resp. 32,6 percenta, čo znamená, že ho sledovalo vyše 810-tisíc ľudí. "Prvý polčas bola Dvojka vďaka futbalu na druhej pozícii v konkurencii všetkých staníc, v druhom sa prepracovala aj na prvé," pochvaľoval si šéfredaktor športu v Slovenskej televízii Andrej Miklánek.
Premiéru Artmedie pred dvoma týždňami na Tehelnom poli s ešte slávnejším súperom - milánskym Interom - prenášala televízna stanica JOJ. Vtedy boli prvopolčasové ukazovatele ešte vyššie ako v stredu (10,1, 23,6), no nárast po prestávke bol miernejší (10,6, 31,4), takže portské čísla ich tromfli.
"Pred úvodným zápasom Artmedie v Lige majstrov sa všetky médiá usilovali divákom poskytnúť čo najviac informácií - pred druhým zápasom bratislavského tímu v Porte sa písalo a hovorilo podstatne menej," pripomenul Vojtech Miklós, šéf Športprogressu, marketingového partnera Slovenského futbalového zväzu.
Jojkárski VyVolení mali počas futbalu priemernú sledovanosť 8,7 a podiel na trhu 21,9.
"Reality show je v podstate živé vysielanie, v ktorom po pätnástich minútach netušíte, čo sa napokon stane - a to isté vám predsa núka aj prenos z atraktívneho športu, ak nemá jednoznačný priebeh," konštatuje Miklós. (mo)