Systém vďaka trom senzorom v prednom aj zadnom nárazníku dokáže zmapovať veľkosť parkovacieho miesta v rade pozdĺžne stojacich automobilov. Zvukový signál dáva vodičovi na vedomie, že voľné miesto je zmapované. Potom stačí tlačidlom na prístrojovom paneli aktivovať City Park a pustiť volant. Systém pomocou elektromotora sám otáča volantom. Vodič iba podľa informácií z displeja a reproduktorov pridáva a uberá plyn, prípadne brzdí. Ostatné zvládne
City Park. Keď vodič sám pohne volantom City Park sa vypne a prenecháva vedenie vozidla vodičovi. Kto bude chcieť využiť City Park predstavený v modelovom rade C3, nesmie parkovať väčšou rýchlosťou než 25 km/h, lebo vtedy je systém neaktívny. City Park zatiaľ testujú na vozidle C3 1,4 i Exlusive s manuálnou päťstupňovou prevodovkou.