Lexus GS 430. Aktívne riadenie VGRS, ktoré mimochodom ponúka aj automobilka BMW, bolo v Lexuse doplnené o automatickú korekciu natočenia volantu v prípade kolíznej situácie. Aktívne riadenie VGRS v úzkej spolupráci so stabilizačným systémom VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management)dokáže samočinne meniť natočenie kolies. Bežný stabilizačný systém (ESP) totiž pri začínajúcom šmyku koriguje vozidlo pribrzďovaním jednotlivých kolies, ale VDIM v Lexuse GS 430 zasiahne do natočenia kolies. To znamená, že keď vodič v kolíznej situácii zbytočne prudko vytočí kolesá, VGRS zmení prevod riadenia tak, aby boli kolesá natočené menej. Pri nedostatočnom natočení volantu vodičom aktívne riadenie VGRS zmení prevodový pomer tak, aby sa kolesá pri danom natočení volantu vychýlili viac. VGRS tým výrazne pomáha stabilizačnému systému v situáciách (kritických), kedy nesprávna reakcia vodiča komplikuje zvládanie šmyku. V štandardných podmienkach je úlohou VGRS meniť prevod riadenia podľa rýchlosti jazdy. V nízkej rýchlosti stačí vodičovi iba jeden a pol otáčky volantom a už dosiahne maximálne vychýlenie kolies. Vo vysokej rýchlosti sa zase kolesá na dané natočenie volantu vychyľujú miernejšie.