ŽIHADLO

O bankách a poisťovniach sa v poslednom čase píše dosť. Ak sa v tej svojej z nejakého dôvodu objavíte, zistíte, že sa začali veľmi intenzívne pliesť do roboty aj pošte, pretože vám neustále ponúkajú nejaké čudné balíky. Nechápete na čo. Aj listy s výpism

i sú plné reklamovaných produktov a služieb, ktorým do veľkej miery nerozumiete. Nič si z toho nerobte, pre ešte horšiu orientáciu si prečítajte niekoľko postrehov, ktoré uvádza neodborná literatúra.

Všetky banky a poisťovne sa chcú odlišovať rovnako. Každá chce byť moderná, dôveryhodná, dynamická, spoľahlivá, s individuálnym prístupom a podobne. Banka je banka, a asi to má tak aj byť. Je to ich komunikačná uniforma. Veď kto by vstúpil do banky alebo poisťovne, ktorá by o sebe v reklame tvrdila, že je nedôveryhodná a zvysoka na vás kašle. Negatívne informácie sa šíria iba ústnym alebo internetovým podaním. Minulosť niektorých inštitúcií ukázala, že to môže byť aj pravda.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zamestnanci bánk za priehradkami a rôzni poisťovací agenti sú tiež len ľudia. Niektorým produktom a službám nerozumejú rovnako ako vy. Vo vašom prípade je to preto, že sa o túto problematiku špeciálne nezaujímate, v prípade zamestnancov preto, že mnohé veci okolo ich produktov sa strašne rýchlo a veľmi často menia. Každú chvíľu je tu nová ponuka alebo nové podmienky, nestihnú sa do toho ani dostať. Z pohľadu zamestnávateľa ich pracovný život nie je o tom, aby slúžili klientom (a za to dostávali plat), ale o tom aby plnili plán. Často musia tlačiť na klientov a predávať najmä to, čo dobre nejde.

Ak vám napríklad poisťovací agent ponúka niečo nové, dobre urobíte, ak sa dobre zamyslíte. Nielen nad tým, či to naozaj nevyhnutne potrebujete (strach velí, že áno), či na to vôbec máte, ale aj nad tým, pre koho je to najviac užitočné. Pre vás? Pre poisťovňu? Pre agenta? To sú tri rôzne uhly pohľadu. Váš by mal byť najdôležitejší, ale často nie je. Koľko je takých ľudí, ktorí si vyžiadajú text zmluvy na podrobné preštudovanie predtým ako ho podpíšu?

SkryťVypnúť reklamu

Na záver rada. Ak človek, ktorý zastupuje nejakú poisťovňu, priveľmi vyzdvihuje svoju ponuku a zároveň očierňuje ponuku konkurencie, rýchlo utekajte. Možno tomu nerozumie práve tak ako vy, a mohol by vám niečo zatajiť.

Autor: LIVER

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 066
  2. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 984
  3. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 121
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 016
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 970
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 474
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 070
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 545
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu