ké strany za to neplatia,“ hovorí Grujbárová.
Inak to je pri reklame jednotlivých politických subjektov. Tá by mala byť povolená pre všetky médiá. „Mali by mať zo zákona takúto možnosť,“ hovorí Grujbárová.
Aj v tomto prípade však môžu vysielať reklamu len v rámci ohraničených reklamných šotov a v ohraničenom čase, nie okrúhle stoly a diskusie. Jedna politická strana by mohla mať v rámci reklamných šotov najviac 30 minút, spolu by mohlo byť na kampaň vyčlenených desať hodín. Zároveň musia byť pre všetky politické strany alebo koalície stanovené rovnaké podmienky na nákup vysielacieho času.
Podľa Grujbárovej nie je možné propagovať politickú stranu, kandidáta či politický program v spravodajstve a publicistike týchto médií. „To by sa chápalo ako skrytá reklama, čo je postihnuteľné,“ dodáva.
(hr)