Futbal na JOJ mal sledovanosť skoro ako spravodajstvo STV

BRATISLAVA - Futbalový zápas Artmedie Bratislava a s Partizanom Belehrad si v priamom prenose televízie JOJ v stredu večer pozrelo približne 400 000 ľudí. V prvom polčase bola sledovanosť 8,6 percenta, druhý polčas si pozrelo 9 percent zo všetkých obyvat

BRATISLAVA - Futbalový zápas Artmedie Bratislava a s Partizanom Belehrad si v priamom prenose televízie JOJ v stredu večer pozrelo približne 400 000 ľudí. V prvom polčase bola sledovanosť 8,6 percenta, druhý polčas si pozrelo 9 percent zo všetkých obyvateľov Slovenska starších 12 rokov.

Sledovanosť zápasu bola takmer rovnaká ako sledovanosť hlavného spravodajstva verejnoprávnej STV v posledných týždňoch. Obe relácie však majú iných divákov a iný vysielací čas.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

STV podľa Branislava Zahradníka z vedenia televízie neľutuje, že zápas nevysielala. "Pre nás nebolo reálne kúpiť vysielacie práva za ponúkanú sumu a do 48 hodín predať reklamný čas tak, aby sa nám to oplatilo." Dodal, že nemá informácie, "za akú cenu to nakoniec kúpila JOJ, vzhľadom na vlastnícke prepojenie s Artmediou".

SkryťVypnúť reklamu

STV ponúkala za práva 150-tisíc korún, JOJ podľa Šport Progresu, ktorý bol sprostredkovateľom predaja vysielacích práv, zaplatila takmer dvojnásobok. Ani JOJ sa podľa našich informácií nepodarilo predať reklamný čas tak, aby sa dalo hovoriť o zisku.

Zahradník povedal, že STV sa športu nevyhýba a aj atletika z Majstrovstiev Európy má svojich fanúšikov. Podľa neho to dokazuje sledovanosť 2,7 percenta, čo je asi 125 000 divákov v čase vysielanie zápasu Artmedie.

Mediálny analytik Radoslav Augustín si myslí, že "JOJ zareagovala promptne a oplatilo sa", čo potvrdil divácky záujem. Pre Markízu by bolo nasadenie zápasu Artmedie podľa neho zbytočné, lebo podobné čísla ako JOJ získava bežným programom. Politika STV je podľa Augustína v prípade nákupu futbalu známa.

SkryťVypnúť reklamu

JOJ mala v čase futbalového zápasu trhový podiel asi 25 percent, čo znamená, že ho sledoval každý štvrtý človek, ktorý mal zapnutý televízor. Na porovnanie trhový podiel JOJ za celý minulý týždeň bol 14,1 percenta, Jednotky 18,5 percenta, Dvojky 5,5 percenta a Markízy 30,2 percenta. (rk)

Aká bola sledovanosť v čase futbalu

program sledovanosť podiel na trhu počet divákov
JOJ Artmedia-Partizan 8,8 % 25,05 % asi 400 000
Jednotka film Zrazu si tu 6,6% 17,9% asi 300 000
Dvojka ME v atletike 2,7% 7,5% asi 125 000
Markíza film Tvojimi očami 9,7% 27,1% asi 446 000

Zdroj: hovorcovia televízií JOJ a STV, čísla za futbal sú priemer vypočítaný z prvého a druhého polčasu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 358
  2. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 8 189
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 892
  4. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 4 114
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 3 789
  6. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 908
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 518
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 381
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu