Na 72 školách z rôznych regiónov Slovenska prebieha aj tento rok výchovno-vzdelávací-learningový program s názvom Poznaj svoje peniaze, ktorý pre študentov pripravila Nadácia pre deti Slovenska, Junior Achievement Slovensko - Mládež pre budúcnosť a Citigroup. Do programu sa tento rok zapojilo 1 200 študentov. Ako agentúru SITA informoval projektový manažér Nadácie Tomáš Majerčík, program má zasvätiť študentov do základov finančného vzdelávania. Je podľa neho ojedinelý svojím obsahom, formou vyučovania i skladbou partnerov, ktorí sa na projekte zúčastňujú. Študenti 1. až 3. ročníka sa učia o platobných kartách, elektronickom bankovníctve, diskutujú o výhodách i nevýhodách moderných foriem platenia, učia sa "čítať" výplatnú pásku, robia si vlastný rozpočet a učia sa byť zodpovední pri používaní vlastných peňazí. Pripravujú sa na budúce zamestnanie, či už písaním životopisu, simulovaním osobných pohovorov, ako aj hľadaním si práce na internete.
Prameň: TASR, SITA, er