Ak by v súčasnosti mali Slováci minúť stotisíc korún, väčšina z nich (30,5 %) by pe-niaze minula na bytové doplnky. Takmer 15 percent by uprednostnilo rekonštrukciu nehnuteľnosti, 13 percent by si kúpilo auto alebo motorku. Vyplýva to z omnibusového prieskumu, ktorý v marci na vzorke tisíc respondentov urobila spoločnosť GfK Slovakia.
Ženy by stotisíc korún najčastejšie použili na nákup doplnkov do bytu - 38 percent. Na rekonštrukciu nehnuteľnosti by peniaze dalo 14 percent žien a 12,4 percenta by ich minula na oblečenie. Slovenskí muži by pri rozhodovaní o tom, čo so 100-tisíc Sk, uprednostnili kúpu auta a motorky pred rekonštrukciou bytu. Do bytových doplnkov by investovalo 22,2 percenta mužov. Takmer 15 percent mužov by peniaze dalo na elektroniku alebo rekonštrukciu nehnuteľnosti.
Ak by mal Slovák minúť za jeden deň milión korún, radšej by si kúpil auto a motorku, akoby investoval do kúpy nehnuteľnosti. Na rekonštrukciu nehnuteľnosti by dalo peniaze 18 percent Slovákov. Deťom by milión dalo 11 percent obyvateľov Slovenska a na dovolenku by išlo desať percent Slovákov. Najštedrejší sú starší ľudia vo veku nad 60 rokov, tí by milión dali deťom. Paradoxne štedrí sú aj Slováci s nižším príjmom do osemtisíc korún a samostatne žijúce osoby. Tie by peniaze dali tiež deťom.