Káblovka v minulom roku „potrestala“ mnohých svojich klientov odpojením, keď jej odmietli zaplatiť cenu nad rámec regulácie. Títo klienti už vtedy uhradili len výšku ceny, akú stanovil regulačný orgán. Na otázku, či voči nim UPC necíti morálnu povinnosť znova im pripojiť káblovku, Petrlová odpovedala: „V tom čase sme konali v súlade s platným právnym stavom a rozhodnutie Telekomunikačného úradu nebolo v platnosti. Myslím, že nevznikol nejaký záväzok voči našej spoločnosti.“
Názor právnika je opačný. „Mali by ich znova zapojiť,“ hovorí Ernest Valko. „Ak tvrdia, že vtedy, keď ich odpájali, bol taký právny stav, nie je to tak - veď ten právny stav vyvolala UPC. Nielenže by im to mala zapnúť, ale teoreticky majú nárok aj na náhradu škody. A tí, čo platili navyše, majú nárok na vrátenie peňazí.“ (ru)