
Obal originálneho vydania v angličtine. V češtine knihu vydalo vydavateľstvo Grada Publishing.
Ako uvádza autorka, dala si za cieľ prebrať posledné zistenia v oblasti osobných zmien tak, aby nevynechala žiadny uhol pohľadu a nepísala len o emóciách alebo o správaní. Kniha má byť o tom, ako pôsobíme na ľudí, ako prebiehajú naše myšlienkové procesy.
Vo svojom prvom kroku, nazvanom pôsobenie, sa snaží priblížiť spôsoby, ako urobiť na prvýkrát dobrý dojem. Nesmierne dôležitá je aj reč tela či napríklad motivácia. Autorka sa zastavuje aj pri tzv. hnacích silách kariéry. Ako druhý krok označuje myslenie. Rozoberá, ako správne využívať rôzne štýly myslenia – chybné myslenie, nesprávne nálepky, stanovenie problémov, sklon k preháňaniu a katastrofizácii, užitočné myslenie, myslenie typu „všetko alebo nič“, unáhlené zovšeobecňovanie, realistické myslenie, ignorovanie kladov, myslenie zamerané na výsledok, negatívne predpovedanie budúcnosti či vizualizácia úspechu. V treťom kroku prichádzajú na rad emócie. Je tu predstavených päť sfére emocionálnej inteligencie – porozumenie vlastným emóciám, ovládanie vlastných emócií, sebamotivovanie, rozpoznávanie emócií u iných a zvládanie vzťahov. Ďalšia čas knihy je venovaná jednaniu, predovšetkým ako dokázať zmeniť svoje správanie a zlepšiť schopnosti komunikovať s ľuďmi.
Publikácia je v každej svojej časti doplnená o konkrétne príklady zo života, takisto sa tu nachádzajú rady vo forme „prvej pomoci“.