by nemecký pilot mal stajni z Maranella vybojovať aj prvý titul v súťaži pilotov po 21 rokoch. Podľa magazínu Daily F 1 by nový model F 320 mal byť nový každým kúskom stroja. Tromfom inžinierov čierneho mustanga by mal byť predovšetkým zázračný motor "049", ktorý má mať schopnosť redukovať hmotnosť monopostu. Jeho výkon by mal dosahovať hodnotu až 850 koní, čím by mal o 20 koní prevýšiť strieborný monopost majstra sveta Miku Häkkinena z McLarenu. Pracovný nástroj Michaela Schumachera by mal mať aj lepšiu schopnosť udržiavať rovnováhu a celý by mal byť aj nižšie položený na vozovku v porovnaní so starším F 399. Investície do "ohnivočerveného autíčka", ako nový monopost označujú nemecké médiá, sa pohybujú vo výške 500 miliónov nemeckých mariek.