potrebnými detailmi. Šéf tímu Scuderie Jean Todt povedal, že oba monoposty boli preskúmané počas víkendu a do pretekov sa na nich nič nemenilo. Oba boli totožné s tými, ktoré pretekali na VC Európy pred tromi týždňami. FIA oznámila, že dostala od Ferrari oficiálny protest spolu s poplatkom 5000 amerických dolárov. Häkkinen je siedmym jazdcom v histórii, ktorý obháji titul, ak protest Ferrari nebude uznaný. Häkkinen má tak opäť dôvod na smiech. Aj napriek tomu, že odvolanie Ferrari bude s veľkou pravdepodobnosťou neúspešné, oslavy titulu zatrhol jeden z vedúcich predstaviteľov tímu West McLaren-Mercedes Norbert Haug: „Ešte je príliš skoro na šampanské.“ Häkkinenov pretekársky život nie sú iba víťazstvá. V sezóne mu vrásky robil aj jeho tímový kolega David Coulthard. „Niekedy po pretekoch som nazlostený ak tímový kolega jazdí proti mne alebo robí môj život ťažším. Ale neskôr si uvedomím, že tím to nie som len ja. Aj druhý jazdec má také isté práva ako ja a túži po víťazstvách. Takisto chce byť majstrom sveta,“ povedal Häkkinen. Häkkinenov dvojnásobný triumf je o to cennejší, že v roku 1995 prekonal ťažkú nehodu, keď v rýchlosti 250 km/h narazil do bariéry z pneumatík a desať dní bol v kóme. „Cítil som veľkú bolesť a nemohol som sa hýbať. Povedal som si, vydrž a nechaj lekárov robiť ich prácu,“ spomína Fín. Už o tri mesiace vrátil do kokpitu formuly 1. „Čoskoro som zistil, že keď sa chcem uzdraviť, musím mať okolo seba priateľov. Veľmi mi pomohla aj Erja,“ spomína Mika. „V McLarene je tímový duch, ktorý by som v inom tíme nenašiel.“ Na otázku prípadného potomstva odpovedá Mika vyhýbavo: „Mám plány, ale to je osobná vec.“ Spoločnosť manželom Häkkinenovcom robí ich korytnačka Caroline.