e. Ako ubezpečil riaditeľ marketingu Slovenskej pošty, š. p. Banská Bystrica, Karol Leškovský, odpoveď nebude konkrétna, aby nezasahovali do rodinných záležitostí. Každé dieťa však dostane od pošty nielen list, ale aj malý darček. Znenie listu konzultovali pracovníci s psychológmi, ktorí tento postup uvítali, pretože „v detskom svete majú ilúzie svoje pevné miesto“. Pre viaceré deti to bude možno ich prvý list na meno. Takzvanú poštu pre Ježiška pošta pripravila na základe skúseností iných poštových správ a nebráni sa jej modifikáciám podľa výsledkov projektu tohtoročných vianočných sviatkov. Pre užívateľov služieb Slovenskej pošty pripravila pred Vianocami inú formu darčeka. Ide o príležitostnú pečiatku, ktorá bude každý adventný týždeň iná. Vytvoril ju F. Horňák a nemá slúžiť len ako zberateľská rarita. Podľa generálneho riaditeľa Slovenskej pošty Jaroslava Dobrotku ide aj o darček pre toho, kto dostane vianočný pozdrav. Sumu, ktorú tento štátny podnik vloží do vianočných marketingových aktivít, nechceli predstavitelia pošty zverejniť. Zrýchliť samotnú prevádzku pred Vianocami, keď sa oproti bežnej prevádzke o polovicu zvyšuje počet zásielok, by mali i dve nové linky v Bratislave. K transformácii štátneho podniku Slovenská pošta na akciovú spoločnosť by malo dôjsť v polovici budúceho roka.