Majster bez posíl, reklamu hľadá v cudzine

BRATISLAVA (SME - ja) - Majster, Slovan Bratislava, je asi jediný tím, ktorý sa neposilnil zvonku, iba z dorastu (Mikulec a Bielik), čo svedčí buď o sile kádra, alebo slabosti belasej peňaženky. Ale z cieľov nezľavuje. Odišli Keresztúri, Mužlay, Antalovič

, Hollý, Höger. Predseda Správnej rady Ľudovít Zlocha: "Keresztúri sa ponúkal za rozpočet druholigového tímu. Je to kvalitný futbalista, ale brali by ste ho za tých podmienok? Ostatným končili zmluvy. Nezískali sme vraj výrazné posily, ale kto je na Slovensku výrazná posila?" Generálny riaditeľ Roman Dubeň: "Športprogress nám dlhuje vyše 1,2 milióna za televízne prenosy, za Mariána Timka sme nedostali z R. Soboty 1,3 milióna." Situáciu s peniazmi zo Športmedie a. s. nechcel Zlocha rozoberať, už to vraj robia orgány činné v trestnom konaní, hoci šéf Športmedie Ľ. Voloch peniaze od SPP pre Slovan vraj má… Slovanu mnoho sponzorov sľubovalo, že ak niečo dokáže, prídu peniaze. Získal čo sa dalo, ide do Ligy majstrov a reklamní partneri tvrdia, že síce majú radi takto úspechmi ovešaný Slovan, ale nemajú peniaze. Rozpočet Slovana na pol sezóny je 39 miliónov Sk. "Obrátili sme sa asi na 888 reklamných partnerov a odvšadiaľ je podobná odpoveď. Nemajú peniaze, čomu by som uveril a verím, že za tým nie je niečo iné," povedal Zlocha. Slovan sa obráti na zahraničných partnerov. "Sú z cestovného ruchu, áut a mediálnej oblasti," dodal Zlocha. Slovan bude hrávať o 18. 00 h. Permenantky sú za 500 Sk, zľavnené za 300 a 250 Sk. Znižujeme, pridal šéf pre styk s verejnosťou Karol Pálka. Slovan láka divákov, ale medzi ľudom niet peňazí. "Predali sme 250 permanentiek, pred rokom ich bolo už 500," povzdychol si Dubeň. Slovan urobil prelom so sponzorom pre oblečenie. Iní podpisujú na rok, on s Adidasom na 2+2. "Rokovania boli na úrovni, cítili, že mali partnerov, ktorí futbalu rozumia," strúhol pochvalu do vlastných radov Zlocha.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 549
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 246
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 010
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 087
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 936
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 828
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 440
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu