Majster bez posíl, reklamu hľadá v cudzine

BRATISLAVA (SME - ja) - Majster, Slovan Bratislava, je asi jediný tím, ktorý sa neposilnil zvonku, iba z dorastu (Mikulec a Bielik), čo svedčí buď o sile kádra, alebo slabosti belasej peňaženky. Ale z cieľov nezľavuje. Odišli Keresztúri, Mužlay, Antalovič

, Hollý, Höger. Predseda Správnej rady Ľudovít Zlocha: "Keresztúri sa ponúkal za rozpočet druholigového tímu. Je to kvalitný futbalista, ale brali by ste ho za tých podmienok? Ostatným končili zmluvy. Nezískali sme vraj výrazné posily, ale kto je na Slovensku výrazná posila?" Generálny riaditeľ Roman Dubeň: "Športprogress nám dlhuje vyše 1,2 milióna za televízne prenosy, za Mariána Timka sme nedostali z R. Soboty 1,3 milióna." Situáciu s peniazmi zo Športmedie a. s. nechcel Zlocha rozoberať, už to vraj robia orgány činné v trestnom konaní, hoci šéf Športmedie Ľ. Voloch peniaze od SPP pre Slovan vraj má… Slovanu mnoho sponzorov sľubovalo, že ak niečo dokáže, prídu peniaze. Získal čo sa dalo, ide do Ligy majstrov a reklamní partneri tvrdia, že síce majú radi takto úspechmi ovešaný Slovan, ale nemajú peniaze. Rozpočet Slovana na pol sezóny je 39 miliónov Sk. "Obrátili sme sa asi na 888 reklamných partnerov a odvšadiaľ je podobná odpoveď. Nemajú peniaze, čomu by som uveril a verím, že za tým nie je niečo iné," povedal Zlocha. Slovan sa obráti na zahraničných partnerov. "Sú z cestovného ruchu, áut a mediálnej oblasti," dodal Zlocha. Slovan bude hrávať o 18. 00 h. Permenantky sú za 500 Sk, zľavnené za 300 a 250 Sk. Znižujeme, pridal šéf pre styk s verejnosťou Karol Pálka. Slovan láka divákov, ale medzi ľudom niet peňazí. "Predali sme 250 permanentiek, pred rokom ich bolo už 500," povzdychol si Dubeň. Slovan urobil prelom so sponzorom pre oblečenie. Iní podpisujú na rok, on s Adidasom na 2+2. "Rokovania boli na úrovni, cítili, že mali partnerov, ktorí futbalu rozumia," strúhol pochvalu do vlastných radov Zlocha.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 899
  2. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 004
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 6 504
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 443
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 4 526
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 143
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 812
  8. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 450
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu