Kauze Nafta venovali médiá celkom štyri hodiny

BRATISLAVA (SME - bar) - Kauze Nafta Gbely sa najznámejšie elektronické médiá venovali dokopy štyri hodiny, najviac bol kritizovaný Fond národného majetku (FNM) a vláda. STV, TV Markíza, VTV, SRo a Rádio Twist prešli monitoringom nezávislej organizácie ..

BRATISLAVA (SME - bar) - Kauze Nafta Gbely sa najznámejšie elektronické médiá venovali dokopy štyri hodiny, najviac bol kritizovaný Fond národného majetku (FNM) a vláda. STV, TV Markíza, VTV, SRo a Rádio Twist prešli monitoringom nezávislej organizácie MEMO 98, a to v období od začiatku zverejnenia informácie o predaji podielu V. Poóra v spoločnosti Arad zahraničnej spoločnosti CinergyCorp do 6. júla, teda spolu 14 dní. K všetkým aktérom kauzy zaujali médiá jednoznačne negatívny postoj, pričom najviac priestoru celej kauze vyčlenil Slovenský rozhlas (SRo) a Rádio Twist - po jednej hodine, o polovicu menej potom STV, TV Markíza a VTV. Okrem toho, že najväčší počet kritických zmienok sa týkal predstaviteľov FNM, vlády a ministerstva hospodárstva, vyšlo najavo, že predstavitelia politických strán sa k téme vyjadrovali pomerne málo. Napríklad predstavitelia HZDS a SNS sa ku kauze vyjadrovali výlučne v rozhlasových médiách, spolu však len tri minúty, z koalície sa najviac vyjadrovali zástupcovia SDĽ, aj to len štyri minúty prevažne negatívnych až neutrálnych vyjadrení. K predstaviteľom FNM sa najviac vyjadrovala vláda v negatívnom až neutrálnom svetle, o predstaviteľoch ministerstva hospodárstva rovnako vláda, avšak už prevažne neutrálne. O ministerstve sa napríklad v spomínaných médiách vôbec nevyjadrila SDK ani SNS, SMK bola naopak strohá v prípade FNM, o vláde sa v tejto súvislosti najmenej vyjadrovalo HZDS, len 16 sekúnd, zato až skoro s trojnásobným náskokom oproti všetkým sa o vláde vyjadrovalo ministerstvo hospodárstva.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 652
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 423
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 731
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 312
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 426
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 703
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 939
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 259
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu