Poľský časopis Tatry sa venuje Vysokým Tatrám a radí, kde sa dá dobre vyspať

VYSOKÉ TATRY (PRE SME - mw) - V Poľsku sa objavil nový časopis, ktorý je venovaný tematike Tatier. Časopis s názvom Tatry je určený predovšetkým návštevníkom slovenských veľhôr. Čitateľ tu nájde praktické rady týkajúce sa turistiky v Tatrách. Ide o prvý .

VYSOKÉ TATRY (PRE SME - mw) - V Poľsku sa objavil nový časopis, ktorý je venovaný tematike Tatier. Časopis s názvom Tatry je určený predovšetkým návštevníkom slovenských veľhôr. Čitateľ tu nájde praktické rady týkajúce sa turistiky v Tatrách. Ide o prvý časopis, ktorý slúži na propagáciu slovenskej časti Tatier, o ktorých vie priemerný Poliak veľmi málo. Ako pre denník SME uviedol jeho šéfredaktor Andrzej Bajkowski, časopis slúži podpore cestovného ruchu. "Tatry sú našou spoločnou pýchou, pričom štyri pätiny Tatier, ktoré vlastnia Slováci, skoro vôbec nepoznáme a atraktivít, ktoré ponúka Slovensko, je veľmi veľa." Tvorcovia časopisu by chceli symbolicky zlikvidovať hranicu a vnímať tatranský región ako celok. Prvé - júlové číslo mesačníka je už v predaji, v budúcnosti sa počíta aj so slovenskou mutáciou časopisu a možnosťou predaja aj na Slovensku. Čitateľ v ňom nájde praktické rady, kde sa dá dobre najesť, dobre vyspať a ako stráviť voľný čas. Sú v ňom vysvetlené aj typické goralské termíny. Časť strán je vyhradená pre slovenské témy. Spoluprácu a podporu zo slovenskej strany prisľúbil politk Peter Weiss, prednosta obce Vysoké Tatry so sídlom v Starom Smokovci, primátor Liptovského Mikuláša, pivovar Tatran z Popradu, novinári pôsobiaci v tatranskej oblasti a poľský veľvyslanec pán Jan Komornicki.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 983
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 357
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 009
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 566
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 4 878
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 161
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 872
  8. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 470
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu