munikácie. Či však v tejto súvislosti bude KDH žiadať odstúpenie ministra dopravy Gabriela Palacku, sa predstavitelia KDH odmietli vyjadriť. Priebeh tendra kritizoval denník SME ako jediné periodikum na Slovensku už pred dvoma mesiacmi. KDH však podľa slov svojho podpredsedu dostalo "niektoré materiály, na základe ktorých považujú toto výberové konanie za zmarené, až minulý týždeň". V tendri, ktorý prebehol už pred piatimi mesiacmi, sa víťazom stala Deutsche Bank v spojení so spoločnosťami Slávia Capital a Woods. Tender sa podľa vyhlásení štátneho tajomníka ministerstva dopravy Františka Kureja uskutočnil v dvoch kolách. Materiály, ktoré na tlačovej konferencii na základe výzvy ministra Palacku zverejnili predstavitelia KDH, hovoria o tom, že tender mal iba jedno kolo a druhé bolo zorganizované až dodatočne. Víťaz prvého kola Salomon Brothers sa v dodatočnom kole umiestnil až za Deutsche Bank. Aj tvrdenie ministra Palacku, že po prvom kole žiadne poradie nebolo, vyvrátili predstavitelia KDH dokumentom, z ktorého jednoznačne vyplýva, že kým víťaz prvého kola Salomon Brothers získal 106 bodov, Deutsche Bank s 87 bodmi bola až tretia v poradí. "Výberové konanie celé prebehlo a boli známe jeho výsledky. Žiaľ, bolo zmarené," vyvodil z celého tendra v mene KDH rezumé jeho podpredseda Vladimír Palko. Minister Palacka však naďalej trvá na regulárnosti tendra a iniciatívu KDH označil za jednoznačne politickú. "Pánu Čarnogurskému ide o vyrábanie nejakej ďalšej kauzy. Zrejme niektoré bubliny spľasli, tak treba nafúknuť novú bublinu. KDH ide zrejme len o škandalizáciu," povedal Palacka.