nia najkritickejšieho dopravného uzla Račianskeho mýta sa zruší možnosť odbočenia zo Šancovej ulice na Mýtnu a z Račianskej ulice smerom k Trnavskému mýtu. Na križovatke pri zváračskom ústave má veľké problémy v rannej špičke, spôsobované príjazdom áut od Rače smerom do mesta vyriešiť zriadenie dvoch odbočných ľavých pruhov na Jarošovu ulicu. Križovatka ulíc Krížna a Legionárska má mať vyššiu priepustnosť tým, že z centra nebude možné ľavé odbočenie do Legionárskej ulice. Zmyslom chystanej reorganizácie cestnej dopravy v Bratislave je zvýšiť prejazdnosť najmä Račianskym mýtom, a to približne o 350 áut za hodinu. Podľa Jaroslava Jelšíka je výhodou riešenia jeho finančná nenáročnosť, nie sú potrebné zásadné stavebno-technické úpravy, stačí spraviť len zvislé a vodorovné značenie. Jelšík si od reorganizácie, ktorú začnú realizovať po 20. júni, sľubuje revolučnú zmenu v tranzite cez Bratislavu. Občania hlavného mesta, ale aj návštevníci budú podľa námestníka primátora o zmenách dostatočne informovaní. Riaditeľ divízie cestnej dopravnej techniky Siemens Emanuel Petrík však upozornil, že na možnosť získať absolútnu prejazdnosť Bratislavou treba ešte zabudnúť, a to až do chvíle, kým sa nevybuduje diaľničný obchvat Senecká-Petržalka.