MiG-21, ktoré ministerstvo obrany predalo košickej súkromnej firme Perún po 52-tisíc korún, bude musieť schváliť licenčná komisia pre posudzovanie žiadostí o udeľovanie licencií na obchodovanie s vojenským materiálom. Objavili sa informácie o ich možnom predaji do zahraničia, konkrétne do Izraela. Do úvahy pripadali spoločnosti Israel Aircraft Industry a El Bit-computers. Vedenie Israel Aircraft Industry nepotvrdilo ani nevyvrátilo, či má o stíhačky záujem. Viceprezident El Bit-computers pán Bargiv povedal, že modernizujú MiG-21 v Rumunsku a idú modernizovať aj stíhačky z Chorvátska. "Boli by sme šťastní, keby sme mohli robiť aj modernizáciu slovenských stíhačiek." Šéf spoločnosti Perún Ján Jevčak odmietol informovať, čo so stíhačkami chce robiť s odôvodnením, že "ak sa bavíme o špeciáli, nič vám nemôžem povedať". Objavili sa aj informácie o možnom predaji lietadiel prostredníctvom istej ruskej firmy do Indie, kde by sa použili na súčiastky. Tie sú totiž drahocenným materiálom.
Rozobratie lietadiel a ich predaj na súčiastky však takisto podlieha schváleniu licenčnej komisie. V prípade, že by mali byť stíhačky vyvezené ako šrot, musel by Perún lietadlá zlisovať a licenciu na export šrotu by muselo dať ministerstvo životného prostredia. Je ešte možnosť predať lietadlá ako šrot na Slovensku. Jeden MiG-21 má hmotnosť 5350 kilogramov, jeden kilogram vykupujú Zberné suroviny po 70 halierov, na čom by Perún pri predaji šrotu z jednej stíhačky asi nezískal viac ako 3700 korún. Generálny štáb Armády SR rozhodol o zbavení sa lietadiel v júli 1997, v januári 1998 to posúdilo kolégium ministra obrany a dva týždne pred výmenou vlády - 15. októbra 1998 bola na pokyn exministra Jána Siteka podpísaná s firmou Perún zmluva. Inšpekcia ministerstva obrany v súčasnosti prešetruje, ako sa dospelo k sume 52-tisíc za jednu bojovú stíhačku, keď piloti potvrdili, že niektoré ešte nedávno lietali.