Kim Puckeringová z anglického mesta Hull sa rozhodla vysťahovať z domu, do ktorého sa nasťahovala len nedávno, lebo v ňom straší. Nejde však o žiadneho neškodného ducha, ale o prešediveného, sexom posadnutého Irokéza, ktorý mal s ňou počas spánku sexuálny styk. Tridsaťročná matka päťročnej dcéry si najprv myslela, že sa jej to sníva. Bola to však vraj skutočnosť, lebo dokonca cítila, ako sa počas akcie hýbala posteľ. Duch mal s ňou jednoducho pomer, proti čomu ona nemohla nič robiť.
NESLUŠNÁ MLÁDEŽ
VO VIETNAME
Vietnamská tlač vyzvala staršiu generáciu, aby sa zbavila predsudkov a prejavila väčšiu toleranciu voči bozkávajúcim sa na ulici. Mladé páry si v súčasnosti bez problémov prejavujú tieto nežnosti na verejnosti, čo rozčuľuje vojnovú generáciu, ktorá vyrástla v konzervatívnych podmienkach.
BOL JEHO TYP
Štyridsaťpäťročného Martina Hoyla z anglického mesta Huddersfield zadržala britská polícia na základe upozornenia okoloidúcich, ktorí ho pristihli pri sexuálnom styku so psom. Chodci privolali políciu po tom, ako spozorovali pri ceste opitého muža v pozícii na štyroch končatinách pri sexuálnych radovánkach s bulteriérom menom Badger. Hoyle sa však bráni tvrdením, že mu pes stiahol nohavice a znásilnil ho. "Jednoducho nemôžem zabrániť tomu, že som sa mu zapáčil," vyhlásil obvinený, ktorého odsúdili na ročné väzenie.
"VIANOCE" PO BRAZÍLSKY
Vianoce v trošku inom svetle zažila v týchto dňoch polícia v brazílskom meste Rio de Janeiro. Ako dnes informoval jej hovorca, policajtom sa podarilo nájsť figúrky Santa Clausa napchaté kokaínom a ozdoby na vianočné stromčeky naplnené marihuanou. K nezvyčajnému nálezu došlo v štvrti Coroa v sídle firmy, kde sa pripravujú na distribúciu rôzne sviatočné dekoratívne predmety.
UŽ TO TU BOLO...
Reklamným obrázkom stromami lemovanej cesty, na ktorú sem-tam preniknú slnečné lúče, sa snažia kalifornskí pestovatelia vínnej révy prilákať turistov do svojich pivníc. "Túlajte sa krajinou vína. Bez turistov," znie reklamný text vinohradov Fetzer uverejnený v časopisoch Sunset a Wine Spectator, ako aj pozdĺž hlavných dopravných ťahov. Jediným problémom je, že fotografia bola urobená "za nepriateľskou líniou" - priamo vo Francúzsku. Marketingová kampaň má záujemcov prilákať do Valley Oaks, ranču v okrese Mendocino, ktorý Fetzer používa na prezentáciu svojich výrobkov. Fotografiu z katalógu poskytla istá reklamná agentúra zo San Francisca. Majitelia vinárskej firmy však odmietli tvrdenia o zavádzaní zákazníkov. "Reklama je predovšetkým sprostredkovaním pocitu, ktorý si konzumenti môžu vychutnať," povedal novinárom hovorca spoločnosti. Dodal, že fotografie zo skutočného okolia pivníc odmietli kvôli veľkému počtu pňov, ktoré zostali po vyrúbaných stromoch. (TASR)